Online konferencia részvételi környezeti nevelés témában (2022.11.21-22.)

Közép-Európa térképe a képzés angol nyelvű címével

Az ERASMUS+ Részvételi megközelítés a környezeti nevelésben elnevezésű projekt záróeseményeként kétnapos online konferenciára kerül sor, amelyen a részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.

Az első, nemzetközi napon, röviden bemutatjuk a projekt eredményeként létrejött jógyakorlat-gyűjteményt, amely Lengyelország, Csehország, Szlovákia és Magyarország részvételi környezeti nevelési lehetőségeit, nehézségeit és jógyakorlatait foglalja össze, majd különböző országokból meghívott előadók (angol nyelven) beszélnek az általuk ismert és alkalmazott részvételi módszerekről, többek közt egy csehországi általános iskola, valamint egy írországi demokratikus iskola tanára is. A demokratikus iskolákban a tanulók által irányított tanuláson van a hangsúly, és az iskolapolgárok életét alapvetően az iskolagyűlés határozza meg.

A második napon minden ország a saját nyelvén, saját megközelítésében tárgyalja a részvételi környezeti nevelés módszertanát és lehetőségeit. Az itt bemutatott esetleírások gyakorlati instrukciókat és feladatlapokat is tartalmaznak annak érdekében, hogy bárki egyszerűen használhassa/adaptálhassa azokat a munkája során.

A második napra történő regisztrációval kapcsolatos további részletekért keresse egyesületünk Facebook oldalát.

A projekt ezúton köszöni az Európai Unió Erasmus+ programjának támogatását.

Visited 13 times, 1 visit(s) today
Oszd meg ezt a bejegyzést az alábbi platformokon:

Kapcsolódó bejegyzések

Globális Nevelés Tanári Klub logó földgömbbel
Hírek

Meghívó

Az Anthropolis Egyesület szeretettel várja az érdeklődőket 05.24-én, 14:00-tól „Klímaváltozás és társadalmi egyenlőtlenségek” c. szakmai műhelyére, mely a MKNE közgyűlését követő szakmai program.

TOVÁBB OLVASOM
ÖKOSODJ! c. képzés óvodapedagógusoknak 2025. május 13, 14., 21.
Hírek

Felhívás óvodapedagógusok továbbképzésére!

Az ÖKOSODJ! c. 40 órás folyamatba ágyazott pedagógus-továbbképzés célja, hogy a résztvevők átfogó ismereteket szerezzenek a fenntarthatóságra nevelés módszereiről, az ökológiai szemléletről és a köznevelési intézményekben történő gyakorlati alkalmazásról.

TOVÁBB OLVASOM